Vegetarisch weekmenu – week 38

Recept voor risotto met mais

De weekmenu’s zijn vanaf nu exclusief verkrijgbaar in de memberomgeving.

Bekijk hier het weekmenu van deze week. Het weekmenu bestaat uit 4 vegetarische avondmaaltijden met kidsproof tips. Klik op de recepten en bestel eenvoudig je boodschappen via de AH en Jumbo knoppen.

Maandag: Pasta met pompoen en burrata

Vegetarische pasta met pompoen en burrata
Dit is een makkelijk en snel pasta recept met pompoen uit de oven. De pompoen is gekruid met kaneel en chilipeper. Dit geeft een heerlijke smaak aan de pasta. De romige burrata maakt dit gerecht helemaal af. Een perfect vegetarisch recept voor de herfst en de winter
Bekijk recept
Vegetarisch recept pompoen

Dinsdag: Super snelle vegan ramen

Super snelle vegan ramen met tofu
Deze super snelle en smaakvolle vegan ramen staat binnen 15 minuten bij jou op tafel. Heerlijk als lunch of als avondeten. De ramen is gevuld met tofu en broccoli. Voel je vrij om extra groente toe te voegen om er een complete maaltijd van te maken.
Bekijk recept
Recept voor snelle vegan ramen

Woensdag: Spaghetti cacio e pepe met verstopte knolselderij

Spaghetti cacio e pepe met knolselderij
Spaghetti cacio e pepe is een vegetarische Italiaanse pasta klassieker. Het is waarschijnlijk een van de meest simpele Italiaanse gerechten; het bestaat namelijk alleen uit pasta, pecorino (kaas), zout en peper. Simpeler kan niet toch? Ik voegde knolselderij toe aan deze klassieker voor een heerlijke groente twist. Deze pasta cacio e pepe staat binnen 15 minuten op tafel, ideaal!

Bekijk recept
Pasta met kaas vegetarisch

Donderdag: Romige mais risotto

Romige mais risotto met champignons
Deze maisrisotto is een super verrassend vegetarisch risotto recept. Het is heerlijk romig en zoet en heeft een lekkere bite. Je maakt het eenvoudig zelf met maiskolven, mais uit blik en risottorijst. Ook perfect om met kinderen te eten.
Bekijk recept
Recept voor risotto met mais

Vrijdag: Restjes

Wat is er makkelijker en duurzamer dan restjes? Maak wat restjes op van afgelopen week. Denk aan leftovers van vorige dagen, of restjes groente in de koelkast.

Vaker Vega online cursus

Wil jij vaker vegetarisch eten?

✓ Maar weet je niet waar je moet beginnen?

✓ Of hoe je het kunt volhouden?

✓ Of heb je niet genoeg inspiratie?

Doe mee met de 5-weekse laagdrempelige cursus Vaker Vega!

Na de cursus heb je voldoende handvatten en inspiratie om vaker vega voor jou tot een succes te maken.

Weekend: Eigen favoriete recepten

Ga lekker los in het weekend met je eigen favoriete recepten. Of zoek iets lekkers uit op de Foxilicious website.  

Review

Reactie geven

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.